Doświadczenie i wartości

Projekty edukacyjne

niepodważalnej jakości

Doświadczenie to coś, co z jednej strony jest sumą powtórzeń przeróżnych czynności, które się wykonało, całkiem jak w rzemiośle. Z drugiej – jest sumą sukcesów i nauki o tym, co potrafi przynosić najlepsze efekty i satysfakcję.  Z trzeciej jest sumą pomyłek, dzięki którym mogliśmy się nauczyć czegoś ważnego. Nasze doświadczenie jest wypadkową tych zmiennych. Zdobyliśmy je podczas pracy w agencjach reklamowych oraz działach marketingu, które sięga już dekady, a także przy tworzeniu i realizacji projektów edukacyjnych, takich jak Lekcje Ciepła. Projekt ten, stworzony dla Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie znalazł się w finałowej dwunastce projektów wyróżnionych przez Komisję Europejską w 2019 roku działających na rzecz zrównoważonego korzystania z energii, oraz w finałowej trójce pośród projektów skierowanych do dzieci. To jednocześnie jedyna polska inicjatywa dostrzeżona w tym konkursie wysokiej rangi. Jego wartość potwierdza także srebrna nagroda w konkursie Power of Content Marketing 2019, w kategorii edukacja.

Niewątpliwie to dobry punkt na osi czasu naszego doświadczenia, dzięki któremu świadomie wybieramy projekty, prace, sposób, w jaki chcemy nad nimi pracować oraz ludzi, którzy je tworzą.

Dream Team

Zamiast My i Oni - My wszyscy

Do współpracy wybieramy jedynie osoby z pasją, które rozumieją nasze wartości i nie idą po najmniejszej linii oporu. Można śmiało powiedzieć, że od pewnego czasu wybieramy się wzajemnie. Członkowie Dream Teamu widzą we wspólnej pracy nie tylko swój rozwój, ale też mają świadomość, jak ich praca wpływa na zespół, a także na klienta (będącego również częścią zespołu) i w oparciu o te trzy płaszczyzny podejmują decyzje. Jako dostawców wyszukujemy solidne osoby i firmy, które nie raz dostarczyły nam produkt wysokiej jakości. To zawsze przekłada się z jednej strony na spokój podczas tworzenia projektu i możliwość skupienia się na swojej części pracy, bez obaw, że ktoś inny swoją część zawali. Wybieramy ostrożnie i ufamy (wiedząc, że zaufanie to rzecz krucha), że każdy daje z siebie wszystko. Pracujemy w ramach Dream Teamu tylko z firmami, które nazwalibyśmy godnymi polecenia i dla firm, których menadżerowie widzą sens, by zarządzać projektami metodą Dragon Dreaming i tę metodę w pracy będą szanować.

Drago Dreaming

i edukacja

Tworzymy zrównoważone projekty, które uwzględniają rozwój osobisty i duchowy jego uczestników. Zaczynamy od wypracowania wspólnego marzenia, przechodzimy do fazy planowania i robienia, by zakończyć na celebracji. Na wszystko jest właściwy czas, a praca nad projektem musi mieć w sobie cząstkę dobrej zabawy. Jeśli będziemy razem pracować, żadna z tych faz nie zostanie pominięta i należy to uszanować. Jeśli chcą Państwo pracować w trybie: planowani-robienie polecamy pozostałe agencje reklamowe, których znajdą Państwo w Google mnóstwo. Jeśli jednak zaufają nam Państwo, że dla tworzenia projektu, który jest zrównoważony dla zespołu i nie powoduje wypalenia jego uczestników, a tym samym jest dobry dla planety, bo podejmuje taką tematykę – warto spróbować Dragon Dreaming. Zachęcamy, by choć raz zrobić rzecz inaczej niż zwykle. To wiedza, dzięki której można stworzyć uczciwe, moralne i szanujące ludzi projekty i przestrzeń do pracy. Jeśli nie mieli Państwo styczność z książką „Diamentowe Ostrze”, to zachęcamy do lektury, gdyż sami nie cwaniakujemy i nie chcemy z cwaniakami mieć nic wspólnego. W zamian oferujemy uczciwych ludzi, robiących solidnie i z pasją swoją pracę, która od podstaw jest zbudowana tak, by żaden filar nie mógł zostać zachwiany.

 

Czemu edukacja?

 

Nasze doświadczenie budowało się podczas pracy w firmie Konceptlab na zlecenie Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie przy projekcie budowania wspólnej marki ciepłowniczej Ciepło Systemowe. To bardzo dobry przykład tego, w jaki sposób firmy z całej Polski, zamiast konkurować ze sobą – wspólnie rozpoczęły działania edukujące lokalną społeczność. Wymieniały się doświadczeniami i wspólnie pracowały na rzecz wizerunku. Efektem był między innymi projekt edukacyjny pod nazwą „Lekcje ciepła”. Zajęcia w szkołach podstawowych odbyły się w ponad 60 miastach w Polsce. Projekt uczy o tym, skąd bierze się ciepło systemowe w mieszkaniach, jak jest ono produkowane, dlaczego należy je oszczędzać oraz jak to robić. Projekt zyskał pozytywną opinię Wojciecha Dindorfa – cenionego fizyka i matematyka opiniującego także podręczniki szkolne, patronat Ministerstwa Energii i Środowiska, srebrną nagrodę w konkursie Power of Content Marketing. Został także wybrany jako jedyna polska inicjatywa do finału konkursu realizowanego przez Komisję Europejską, Europe Sustainable Energy Week Award, w kategorii działań skierowanych do dzieci. O projekcie więcej przeczytać można na stronie konceptlab.pl i cieplosystemowe.pl. Można także zobaczyć film na YouTube.

 

Przy tworzeniu tego typu projektów będziemy chętnie dla Państwa pracować.