Projekty edukacyjne
niepodważalnej jakości
Doświadczenie to coś, co z jednej strony jest sumą powtórzeń przeróżnych czynności, które się wykonało, całkiem jak w rzemiośle. Z drugiej – jest sumą sukcesów i nauki o tym, co potrafi przynosić najlepsze efekty i satysfakcję. Z trzeciej jest sumą pomyłek, dzięki którym mogliśmy się nauczyć czegoś ważnego. Nasze doświadczenie jest wypadkową tych zmiennych. Zdobyliśmy je podczas pracy w agencjach reklamowych oraz działach marketingu, które sięga już dekady, a także przy tworzeniu i realizacji projektów edukacyjnych, takich jak Lekcje Ciepła. Projekt ten, stworzony dla Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie znalazł się w finałowej dwunastce projektów wyróżnionych przez Komisję Europejską w 2019 roku działających na rzecz zrównoważonego korzystania z energii, oraz w finałowej trójce pośród projektów skierowanych do dzieci. To jednocześnie jedyna polska inicjatywa dostrzeżona w tym konkursie wysokiej rangi. Jego wartość potwierdza także srebrna nagroda w konkursie Power of Content Marketing 2019, w kategorii edukacja.
Niewątpliwie to dobry punkt na osi czasu naszego doświadczenia, dzięki któremu świadomie wybieramy projekty, prace, sposób, w jaki chcemy nad nimi pracować oraz ludzi, którzy je tworzą.